Euro taxi jest liderem polskiego rynku zwrotu podatku za pracę za granicą (Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Holandia, USA, Norwegia). Euro-Tax.pl działa jako e-commerce usług. Skutecznie pomagamy ludziom szybko odzyskać pieniądze z podatków za pracę za granicą.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Na pierwszym etapie ustaleń między klientem i Euro-Tax.pl podajemy szacowaną kwotę zwrotu, na którą klient może liczyć. Ale ostateczną decyzję podejmuje urząd właściwy dla danego kraju, który uwzględnia różne dodatkowe czynniki, np. przyznane ulgi podatkowe. Dlatego końcowa kwota może się różnić od tej, która pojawiła się na etapie pierwszych prognoz.
9. Czy Euro-Tax.pl zajmie się kontynuacją mojego rozliczenia, którego dokonała w moim imieniu inna firma?
Niestety nie. Nasza firma zajmuje się rozliczeniem kompleksowo – od początku do końca. Nie zajmujemy się kontynuacją rozliczenia rozpoczętego przez inne firmy.
10. Czy oprócz zwrotu podatku mogę jeszcze odzyskać inne pieniądze z tytułu pracy za granicą?
Tak. Oprócz zwrotu nadpłaconego podatku możesz również ubiegać się o inne świadczenia. Nasza firma oferuje pomoc w uzyskaniu zasiłku rodzinnego w Niemczech, Belgii oraz Holandii.
Pomagamy również w zwrocie dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag z Holandii.
11. Czy rozliczenie za granicą jest obowiązkowe?
Obowiązek rozliczenia zależny jest od prawa podatkowego danego kraju oraz posiadanej klasy podatkowej, jednak w większości krajów rozliczenie jest konieczne bez względu na wysokość dochodów czy okres zatrudnienia.
Nawet w sytuacji, gdy rozliczenie nie jest obowiązkowe warto się nim zająć, ponieważ w takich sytuacjach zwroty są bardzo korzystne dla osoby rozliczającej się.
12. Gdzie mogę uzyskać informację o aktualnym statusie mojej sprawy?
Najprostszym sposobem sprawdzenia na jakim etapie aktualnie znajduje się Twoja sprawa jest zalogowanie się na portalu e-migrant.pl . Dane do logowania otrzymujesz od nas drogą mailową na początku naszej współpracy.
O wszystkich ważnych krokach, które podejmujemy w ramach Twojego rozliczenia informujemy Cię również mailowo, dlatego bardzo ważnym jest podanie nam aktualnego adresu email.
W każdym momencie możesz także uzyskać informację o statusie sprawy poprzez kontakt z naszą infolinią pod numerem 71 799 0 600 (wew. 2).
13. Czy mogę odzyskać dokumenty dotyczące zrealizowanego już rozliczenia?
Po zakończeniu rozliczenia możesz odzyskać przekazane nam dokumenty. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
14. Chciałbym skorzystać ze zwrotu w 5 dni, jak to zrobić?
Aby skorzystać z oferty, należy poinformować o tym fakcie naszego doradcę podczas rozmowy. Sprawdzimy czy Klient kwalifikuje się na taką formę rozliczenia i poinformujemy o dalszych możliwych krokach.
Oferta ZWROT PODATKU W 5 DNI dotyczy rozliczenia z Holandii za lata 2012, 2013 i 2014 oraz z Wielkiej Brytanii.
15. Ile mam czasu, żeby odesłać do Państwa dokumenty?
Nie ma ograniczonego terminu na odesłanie do nas dokumentów. Zachęcamy jednak do ich jak najszybszego odesłania, ponieważ im szybciej otrzymamy dokumenty, tym szybciej przygotujemy i wyślemy do urzędu Twoją deklarację podatkową, a Ty szybciej otrzymasz swoje pieniądze.
16. Gdzie znajdę informację jaki jest mój numer sprawy (kto jest opiekunem sprawy)?
Numer sprawy znajduje się na wysłanych przez nas formularzach, znajdziesz go w prawym górnym rogu umowy.
17. Czy można odzyskać cały zapłacony podatek?
Cały zapłacony podatek można odzyskać tylko wtedy, gdy nie została przekroczona kwota wolna od podatku.
18. Na jakie konto może być przelany zwrot?
Zwrot może zostać przekazany na konto osoby rozliczającej się lub na wskazane przez nią konto osoby zaufanej. Można zlecić przelew zarówno na konto złotówkowe, jak i walutowe.
Aby wskazać konto do zwrotu należy wypełnić specjalne oświadczenie z numerem konta i przesłać je w mailowo w formie skanu lub wyraźnego zdjęcia albo tradycyjną pocztą na adres naszego biura. WAŻNE! Na oświadczeniu niezbędny jest odręczny podpis osoby rozliczającej się.
19. Jestem w trakcie rozliczenia i zmieniłem dane kontaktowe. Jak zaktualizować te dane?
W celu zmiany danych kontaktowych konieczny jest kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta – telefoniczny pod numerem 71 799 0 600 (wew. 2) lub mailowy pod adresem info@euro-tax.pl.
Zachęcamy do aktualizowania swoich danych, ponieważ dzięki temu możemy na bieżąco kontaktować się w celu przekazania nowych informacji na temat prowadzonej sprawy.
20. Dostałem dokumenty od zagranicznego urzędu, co z nimi zrobić?
Jeśli jesteś w trakcie rozliczenia i rozliczasz się za pośrednictwem naszej firmy, pamiętaj, aby wszystkie pisma z urzędu przesłać do nas. Wtedy nasi Specjaliści zweryfikują otrzymane dokumenty i podejmą odpowiednie kroki.
W ramach usługi zajmujemy się nie tylko przygotowaniem wniosku, ale również prowadzeniem korespondencji z urzędem w sprawie, którą prowadzimy. Dlatego ważne jest, żebyśmy na bieżąco otrzymywali wszystkie informacje z urzędu.
21. Czy mogę w każdym momencie zrezygnować z usług Euro-Tax.pl?
Rezygnacja z naszych usług możliwa jest w każdym momencie trwania umowy. Jeśli zrezygnujesz z naszych usług przed wysłaniem deklaracji do urzędu, nie poniesiesz żadnych opłat.